2009. augusztus 28., péntek

Nyaralás

Az elmúlt hetem forgalmas volt.
Voltam München-ben, kint dolgozó srácokat hoztunk haza. Kalandos volt, mert hazafele az osztrák autópályán idő előtt kifogyott a nafta a típusból, majdnem egy alagútban robbantunk le. Közelben volt egy "tanya" és egy osztrák papa mentett meg minket. Elvitt a legközelebbi benzinkútra. Bérelt mikrobusszal mentünk, aminek a üzemanyag-szintjelzője szerint még volt benne gázolaj.
München-ben meg akartuk nézni a BMW Múzeumot, de a srácok nem adtak időt rá, siettek haza. :( Barátnőm öcsével voltam.

Sajnos nem fordultunk jobbra

Kihasználva hosszú hétvégét, leugrottunk, asszonnyal és öcsével Horvátba kempingezni, majd onnan Olaszba Bibione-ba. Jó volt, lebarnultam rendesen. A fényképezőm sajna meghalt.

Selce-re szoktunk "ugrálgatni". Közel van, a kempingben mindig van hely, bármikor fogadnak, igényes, nem drága/a kemping/ és ismerem is a környéket. Szép hely Horvátország. Valahol olvastam is, hogy a legígéretesebb nyaralóhelyek egyike. Beyonce is oda jár. ;)
Nem szokásom egy helyben gubbasztani mint egy tipikus turista, szeretem a környék látványosságait felfedezni. Most is Zadar vagy Bibione volt kirándulásként tervezve. Fiatalok nyertek engem Zadar jobban érdekelt, de ezt sem bántam meg.
És persze GPS nélkül, csak térkép. /Ma már bárkit bárhová elvisz a GPS./


Aútóval járok nyaralgatni. Imádok utazni, ez amit nem tudnék egy évben sem kihagyni.
Sok helyen voltam már, még apámtól örököltem, anno ő is bejárta egész európát autóval. /persze velünk :) és 20 évvel ezelőtt, ami nagy szám/
Ha találok munkahelyet akkor Párizsba szeretnék menni.
Valaki tárgyakat/nagytévét/ vásárol a pénzén, én erre gyűjtök. Emlékek, amiket sajnos nagyrészt elfelejtek, de a fényképek megőrzik, felelevenítik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése