2009. augusztus 10., hétfő

16 év

Ha már a filmeknél tartunk, akkor az én kedvenc filmem a Forrest Gump.
Nagyon nagyon. Hasonló... nem tudom elmondani.
Katona voltam én is.
Azaz menekültem a világ és magam elől a seregbe, és ott megtaláltam magamat.
Nagyon boldog, elégedett voltam. Sikeresnek éreztem magam, de kevés volt a pénz és leszereltem. Engem katonának teremtettek. Azt lehet, hogy csak hülye vagyok. :)
Legszebb éveim. Két éve. 5 évet szolgátam.
Sokan teljesen másnak látják a honvédséget. Lenézik. Lehet is benne valami, mert én is megerősítem, hogy van egykét érdekesség, de már más mint 10 évvel.
Ezt csak az értheti aki volt tagja az önkéntes haderőnek.
Tetszettek a szabályok és, hogy teljesítmény alapján volt megítélve az ember nem az anyukája vagy apukája, pénze illetve a nagy szája miatt. Igaz néha voltak igazságtalanságok, de mindig valahogy helyre állt a rend. Persze akkor nem így vélekedtem...
Igen elárulok még egy titkot, már magam sem tudom, de körülbelül 16 éve írok Naplót.

Amikor bevonultam, így gondoltam:

Kitöröltem!

Ide nem hiszem, hogy ekkorákat lelkizek majd, mert már van kivel megbeszélnem a gondolataimat és nem is tartozik a nagyvilágra.

Jó tudom, hogy Forrest nem csak katona volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése