2009. október 24., szombat

Titkosított fáljlok helyreállítása XP újratelepítés után Advanced EFS Data Recovery-vel


Úgy jártam, hogy fogalmam sincs miért és mikor, titkosítottam néhány képeket tartalmazó mappát anno Win7 elött az asztali gépen, Xp-n. Az asszony dolgai voltak. Én nem nagyon használtam, nem is foglakoztam vele, csak most hogy már kiakartam pucolni azt a partícíót amin az Xp volt, és sehogysem engedte a dokumentumokat átmásolni másik partícióra.
Lényeg újratelepítettem az Xp-t./mert már abba is belecsipegettem és nem ment/ A Documents and Settings mappám megmaradt, mert nem formáztam újra a merevlemezt. Majd használtam a Advanced EFS Data Recovery-t. Kiválasztottam melyik partíción keresse a kulcsokat és a titkosított fájlokat, majd decrypted files, és minden titkosított fájlt átmásolt oda ahova akartam.


Az Elcomsoft szerint az AEFSDR fő alkalmazási területe a sérült Windows-rendszerek EFS-titkosított fájljainak megmentése. Ehhez a program a rendszerfájlokban EFS tanúsítványokat keres. A kulcsnak legalább sérülten meg kell lennie az EFS feltöréséhez, hangsúlyozza az Elcomsoft.

Az alkalmazást viszont például a noteszgépet lopó tolvaj arra is felhasználhatja, hogy adatokat bányásszon a gépről, emlékeztet a heise.de híroldal.

Az AEFSDR magáncélra 99 dollárért kapható, a kereskedelmi felhasználásért a fejlesztőcég 199 dollárt kér. Az Elcomsoft letölthetővé tette az új AEFSDR demóváltozatát is, ez azonban csak a fájlok első 512 bájtját hajlandó kiolvasni.


Demóban letölthető a hivatalos oldalon, de sorozatszám nélkül nem kodólja vissza a fájlokat.

Itt fent van teljesben! Frissítve 1x!

1 megjegyzés:

  1. Helló!!!
    Tudsz olyat,akinek van ilyen progija és vissza tudna állítani nekem 1 dvd-nyi képet?
    kovacspal87@gmail.com

    VálaszTörlés