2009. október 3., szombat

COMODO Internet Security v3.12 magyar

Elegem lett a Nod32-ból, azaz a frissítésekből, kód vadászatból, anno azért is váltottam Linuxra. Vírusirtót eleve nem crack-elek, így ingyenes irtásra gondoltam. Comodo tűzfalat már ismertem és használtam is, így kiegészítettem a vírusirtójával.


A Commodo IS tűzfal és víruskereső egy csomagban, amely otthoni gépekhez használható ingyenesen. A tűzfal ellenőrzi a ki- és befele irányuló adatokat, illetve ezeket a szoftvereket és azok komponenseit, valamint tartalmazza a HIPS (HOST Intrusion Prevention System) amely hatékonyan véd a még nem ismert veszélyek ellen. A COMODO Antivírus állandó védelmet biztosít a különféle kártevők ellen, legyen az trójai, vagy worm vírus. Adatbázisa online frissíthető.

Ingyenesen letölthető: personalfirewall.comodo.com
Magyar nyelvi fájlt innen töltöttem le. Igaz 3.5, de működik vele.

A COMODO az egyik legjobb tűzfal.

Nem vált be!!! Összeomlott a win tőle. Csökkentett módban leszedtem, ez segített.
.


2009.11.29.
Látom nagyon népszerű ez a bejegyzés.
A COMODO hivatalos fórumán megtalálható a CIS 3.12 magyar nyelvi fájl.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése