2010. december 25., szombat

A legbunkóbb automárkák

Mindenkinek rá tud bökni egy fajta autóra, ami a legtöbb bosszúságot okozza. Állandóan kikanyarodik elénk, nem indexel, jobbról előz, dudál és anyáz. A tötyörgő Suzukis, a béna Skodás, az erőszakos BMW-s, a pökhendi Audis.

A Gocompare.com oldal által végzett kutatásban 3.000 közlekedőt kérdeztek meg a témában, és ők lelkesen ikszelgettek és mutogattak, ahogy azt kell. Az összesített eredmények alapján:

1.BMW
2.Fehér Furgon (kisteher, futár)
3.Audi
4.Ford
5.Land Rover
6.Kamion
7.Vauxhall (Opel)
8.Range Rover
9.Volkswagen
10.Mercedes

Igen, én vagyok a második.
Elismerem, kegyetlenül vezetek, de sajnos muszáj, hogy elvégezzem a munkám. Sietek és nagyrészt nem is a vezetéssel foglalkozok, hanem a címekkel, papírmunkával, telefonálással./fülessel/ Minden este öröm kiszállni az autóból és megköszönöm, hogy túléltem, megúsztam.
Minap gondoltam a nagy karácsonyi hajtásban, egy ekg-t, vagy hasonlót kütyüt rám kötni, vajon mit mutatnának az adatok. Fullon pörgést, 100% terhelést.
Így utólag is bocsika. Nem versenyezni, alázni akarok, csak egyszerűen megyek a tempómban, vezetek, ahogy tudok.


Én még a listámhoz tenném, igaz nem autó márkák, de veszélyesek:
-A tötyögős, az autóban-kézben tartva telefonálókat.
-Túl óvatos, illetve beszámíthatatlan öregeket, nőket.
-Tyuning Matyikat, akik mindig meg akarják mutatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése