2010. december 26., vasárnap

Ajándék

:)
Nem vagyok már gyerek, de örülök az ajándékoknak amiket kaptam.
Érdekes, hogy a nemek mindig azt veszik, amit maguknak vennének. A fiúk műszaki cuccot, a lányok általában ruhát szoktak ajándékozni. Köszönöm, szinte minden kívánságom teljesült! :)
Idén magamat is megajándékoztam: Canon PowerShot SX130 IS


Mindig vágytam egy ilyen hibridre, és hogy a régi már egy éve nem üzemel, így meglett.


Canon PowerShot SX130 IS
Új, alacsony árú ultrazoommal bővítette kínálatát a Canon.

A Canon PowerShot SX130 IS 12×-es zoomátfogású, kisfilmes formátumba átváltva 28-336 mm-nek megfelelő gyújtótávolságú objektívvel készül, melyet 12 Mpixeles CCD képérzékelővel párosítottak.
A gép képességeinek teljes kihasználása érdekében nem csak automatikus és témamódok állnak rendelkezésre, hanem rekesz- és zársebesség előválasztás is, valamint teljes kézi mód is használható.
Persze az SX130 IS-t nem csak fényképezésre, hanem videózásra is használhatjuk. Ez esetben maximum 720 soros felvételek készíthetők 30 kép/mp frissítéssel, sztereó hanggal.
Az olcsó fényképezőgéphez olcsó áramellátás dukál, mely jelen esetben az AA méretű ceruzaelemeket, illetve ceruzaakkumulátorokat jelenti. Ez utóbbit magunknak kell megvásárolnunk (ezzel is csökkentették a termék bolti árát).

Vettem is hozzá Sanyo Eneloop aksikat, mert írták hogy zabálja az akkukat. Harmadik napja, de még bírja. A gép képességei lényűgözőek számomra.

canon.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése