2010. január 30., szombat

TP-Link router beállítása, LG KM900 Arena Wifi-s YouTube nézéséhez

Előzmény, hogy már unom az Arénát /mert buta/ és a Nokia E71 felé kacsingatok és a E71 fórumán rákerestem a streaming-re...Találat.
Az a baj, hogy nem vagyok egy szájbarágós típus, hogy is mondjam el...


1. Arénán nézd meg a Wifi beállításoknál a "Saját Mac-cím"-t
2. A PC böngészőjében nyisd meg a router kezelőt. http://192.168.1.1/ /jelszót tudni kell, ha van persze/
3. Maintenance>System Tools>Statistics>..Itt a telefon MAC címe alapján másold le az IP címed /ami felette van pl.:192.168.1.108/
4. Advanced Settings>Forwarding>Virtual Servers>Add New gomb
5. Service Port: Arénán a Streaming beállításoknál kapott, pl.: 6970-32000
IP Address: Amit a 3. pontban kimásoltunk
Protocol: UDP
Status: Enabled
Common Service Port: Én semmit nem állítottam, kihagytam
6. Save gomb
7. Próba! ...és remélem müxik, mert nekem igen! :DD

Ha több készülék is csatlakozik a vezetékmenetes hálózatunkhoz, fix ip-t kell adnunk az Arénának.
Advanced Settings>DHCP>Address Reservation>Add New gomb>
MAC Address: Saját Mac-cím /1. pont/
Reserved IP Address: Neked kell megadni DHCP tartományon belűl, pl.:192.168.1.123
Status: Enable
A végen mentsük, Save gomb!
Azt az ip-t amit most megadtunk azt kell az 5. pontban is megadnunk.


Router:
Firmware Version:
4.2.1 Build 090224 Rel.37400n
Hardware Version:
WR541G/542G v7 081530EF

LG KM900 VADM

2 megjegyzés:

  1. Sajna nem működik.
    Szerintem azért, mert nem a wifin keresztül próbál tölteni, ugyanis az nem szerepel a támogatott internetprofilok között.
    Sőt! Amíg nem töröltem a beállításokat, addig nem tudtam még netezni sem.

    HAZUDNI NEM SZÉP!!!

    VálaszTörlés