2010. február 7., vasárnap

Vodafone Internet Start: 1230Ft/MB

Én is beleestem a csapdájukba. Régen tízszer olcsóbb volt, de sunyiban felemelték.
Ez az internet szolgáltatás alapból él. Aréna> adatkábel> LG Pc Suite> Internet> Kapcsolódás és van internet.
Naivan fel is léptem a netre laptoppal, és böngésztem 27 megát.
27X1024/10x12=33177,6 Még szerencse, hogy felhívtam az ügyfélszolgálatot ahol közölték, hogy 15000 forintos költséghatár van. Le is mondtam azonnal, igaz most is tudok internetezni. Ajjaj, csak nehogy böjtje legyen, még több lehúzás. Netfüggő vagyok. :(
Idegesítő, hogy dolgozik az ember és mindig akad valami buziság amit fizetnie kell. + ezzel a Vodafone internettel mindig megszívom.
Az meg külön sztori, hogy miért mobilnetezek.

Más is járt így:
Kirabolt a Vodafone! 10 szeres áremelés a Vodafone start csomagban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése