2009. október 29., csütörtök

Munka

Csalódott vagyok. Napi 13-14 óra meló, megszakadva. Pedig erről a munkáról álmodtam. Csak nem gondoltam, hogy ez ennyire szar lesz.
Nem tudom. Elgondolkodtató, hogy velem van a baj vagy a rendszerrel. Senkim sincs, így csak a legszarabb újsághirdetéses munkák maradnak. Azt mondják 7 évente történnek nagy dolgok. Én 7 éve vonultam be katonának, lehet, hogy... nem tudom, hogy miért kell megszakadni? 33 éves vagyok és mindig a csicska meló. utálom magamat is, mert...
Köcsög maszekok csak kizsákmányolják az embert. Most mikor soha nem látott nagyságokban a munkanélküliség, nem mondhatok fel. Pedig...
Nem bírom a 12 órázást. Főleg fullon pörögve.
Elmondom, hogy autós futár vagyok. Ez az új munkám. Reggel 5:30-tól este 18:30-ig minimum. Pisálni, kajálni nincs időm megállni. Hulla vagyok minden nap.
Ahhhh, de jó volt a napi 8 óra nappali munka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése