Az LFA-ban 4,8 literes V10-es dolgozik, amely az építéséhez felhasznált alumínium-, magnézium-és titánötvözeteknek köszönhetően könnyebb lett, mint a legtöbb V8-as. A motor 8700-as fordulatig pörög és 560 lóerőt tud kipréselni magából. A csúcsnyomatéka 6800 fordulatnál 480 Nm, de a 3700 és 9000 közötti tartományban bárhol elérhető ennek 90 százaléka. A motorhoz nagy teherbírású hatsebességes ASG-váltó jár. Az LFA a gyári adatok szerint 3,7 másodperc alatt gyorsul 100-ra, és ha kell, egészen 325 km/óráig meg sem áll.
Nekem jobban tetszett a régi verzió eleje, de lehet, hogy hűtési okokból lett ilyen, vagy akármi.
Allig várom a szuper sportkocsik összecsapását. McLaren MP4-12C , Mercedes-Benz AMG SLS, Ferrari 458 Italia, Lexus LFA egy versenypályán vagy a Top Gear-ban.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése