2011. augusztus 28., vasárnap

Porsche 911 Carrera S

A Porsche 911 már kezd retró autóvá avanzsálni ahogyan a Mini vagy a Bogár. A 2012-es új modellt most sikerült 1 leheletnyit izgalmasabbá tenni. 
Meddig lehet ezt a formát még gyúrni? Sőt úgy, hogy még a többi modelljükre is átültetik?
Szerintem a világ egyik leggusztustalanabb autója a  Porsche Cayenne.

Nem tetszenek a lukas, sajt elejű autók. És a hátúlja?!

A korábbi hírek szerint a tengelytáv egy centiméterrel nőtt, nos, erről kiderült, hogy igencsak téves adat, az új 911-es tengelyei ugyanis kereken tíz centiméterrel kerültek távolabb egymástól. A teljes hossz ennek ellenére még hangyányit csökkent is, ahogy a tömeg is. A németek az új padlólemez és kasztni tervezése során széleskörűen alkalmaztak könnyű anyagokat, így az össztömeg változattól függően maximálisan 45 kilogrammal csökkent. Az alapváltozatban egy 3.4 literes motor dolgozik 350 lóerővel, ez PDK váltóval 4,6 szekundum alatt képes százra gyorsulni, míg Sport Chrono Pack-kal 4,4 másodperc a sprintidő. A Carrera S farában egy 3.8 literes, 400 lovas boxer található, amely a duplakuplungos váltóval 4,3 alatt van százon, míg Sport Chrono Pack-kal az idő további két tizedet javul, 4,1 másodpercre. Az új modellek nem csupán gyorsabbak, de takarékosabbak is elődeiknél. Az alap Carrera PDK-val vegyes üzemben mindössze 8.2 litert fogyaszt, míg ugyanez az adat a Carrera S PDK esetében 8,7 liter. Említést érdemel még az új hátsó futómű, valamint a feláras Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), amely még nagyonbb kanyarsebességet tesz lehetővé.

 A Porsche a szeptember 13-i bemutató ellenére máris nyilvánosságra hozta az új 911-es németországi árait. Az alap Carrera 88,038, a Carrera S pedig 102,436 eurótól vihető haza. Az új típusok szeptember 1-től rendelhetők, az első autókat pedig december 3-án kezdi szállítani a márka.
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése