2011. augusztus 3., szerda

LG Arena fülhallgató javítás

Mivel a Defy-hez elég vacak fülhallgatót kaptam, így a régi LG Arena telefonomhoz adott meglepően jó minőségű fülesét/headset/ használtam. Sajnos idővel nem bírta az altatásos kiképzést, az éjszakánkén ágyban tartó rádiókabaré hallgatást. A sok cibálástól a beépített mikrofonnál megszakadt a vezeték.
Én azt gondoltam, hogy egybe van olvasztva ez a kis egység, hamar feladtam a reményt és új, minőségi fülest után néztem, de sajnáltam rá a 7000 forintot. Így jobban szemrevételeztem a sérült régit és meglepődtem, hogy mégis szét lehet szedni a mikrofonnál.
Meg is tudtam javítani.
Képes illusztrációm következik: ;)


Hegyes szerszámmal le lehet pattintani azt a műanyag valamit, de...

Nekünk a másik oldali  nyomógombosat kell, ahol...


A fehér/zöld vezeték volt megszakadva. A határoló fémgyűrűre
vigyázzunk, mert ez védi a vezetéket a kiszakadástól
+ a forrasztás magasság is lényeges, mert nem tud tőle mozogni a gomb.


Remélem segítettem valakin.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése