2009. december 25., péntek

Vodafone 541

Vettem egy ilyen készüléket ajándékba. Ezért az árért/15e/ nem rossz és elég egy dizájnos darab. Képeken a fehér tetszett, de élőben nagyon műanyag, gagyi kacatnak néz ki.
Igy piros lett /metál, fémes/


Itt a teszt róla: Vodafone 541 - az olcsó érintés mássága + fórum

Engem zavar:
Gyenge kijelző, vagy oprendszer./Színárnyalatok száma: 262 ezer/
Beletekerhetős zene lejátszó hiánya, fektetett képböngészés.
Lassú Java.
2010.01.27. Halk fülhallgató, buta kimenettel.
Megoldások:
Fülhallgató hangerő állítás a *#364463# "billentyűzeten" begépelt kóddal előhívott szervízmenüben
az Audio>Headset Mode>Melody>16 Level Setting>átírni 200 ra. /+ gagyi a gyári füles/
A beletekerés a zenébe pedig működik a ledes panelon kell hosszan nyomni > vagy < "gombot". :)
Itt van a hivatalos Vodafone PC-s szoftver. / Még nem próbáltam/
2010.03.01.
Készítettem fülhallgató átalakítót, de azzal is halk.
2010.04.07.
Srácok tőlem ne nagyon kérdezzetek, mert nem tudom figyelni a hozzászólásokat + azért ajánlottam fentebb a tesztet és a fórumot ahonnan sok mindent meglehet tudni a telefonról, illetve "guglizzátok" ki a kérdéseiteket.
1, a videó lejátszás. szerintem 3gp-t biztos viszi valamilyen kis felbontásban, de nincs tapasztalatom 2, igen magyar menüs mivel Vodafonos 3, memkártyát nem adnak, de usb kábelt igen.
Ez a telefon az Alcatel OT-708 One Touch MINI Vodafonos megfelelője. Itt a hivatalos oldala. + letöltések. /angol/
2010.04.11.
A már a többször megemlített fórumon olvastam, hogy így kell a telefon reset-elni, azaz alapbeállításokra visszaállítani:
1 telefont ki kell kapcsolni
2 hangerő fel gombot nyomvatartani
3 bekapcsológombot is lenyomni közben

Nem próbáltam. ;)

2010.05.02.
Próbáltam a One Touch Upragde programmal frissíteni a telót de mindig tűzfal hibát írt ,hogy nem tudott csatlakozni a szerverhez, pedig letiltottam a tűzfalat. Ha valakinek sikerült, szóljon!
A Gigatel oldalán találtam tartozékokat a telefonhoz, van fülhallgató is.

2011.05.26.
Elromlott a kijelző érintős felülete. Nem reagált rendesen a nyomásokra. Garanciába kicserélték, ingyen.

14 megjegyzés:

  1. sziasztok ! hát énis vettem egxy 541-et de nemvagyok megelégedve vele mivel tényleg halk a média meg minden,persze ennyi pénzért:)nem akarok tőkéleteset de valami jobb fülest adhatak volna hozzá:)semmi extra. probáltam ezt a kodot de nem dominál nincs külőmbség semmi:)megnézem a szoftvert letőtőttem hátha lessz rajta valami okoság.. még nem probáltam!!!:D

    VálaszTörlés
  2. Hali! :)
    Ahhoz, hogy le tudjak játszani rajta bármilyen filmet, mire kell átkonvertálnom az avi-t, mert eddig minden próbálkozásom sikertelen lett.

    VálaszTörlés
  3. hello :)
    nekem is ijen telom van és az első kommentelőnek mondanám hogy nemtodom miért nem játsza le az avi-t mert a telefonnal készített videóknak is ez a formátuma de nekem van rajta egy 3gp-s youtube-rol leszedett videóm és az simán lejátsza ha arra át tudod konvertálni próbáld meg :)

    VálaszTörlés
  4. van magyar menüje?
    :)

    VálaszTörlés
  5. hello én most rendeltem egyet és azt kérdezném hogy adnak hozzá ajándék memo kártyát, vagy ha azt nem is akkor usb-t hogy számítógéppel össze kössem???, válaszoljon valaki please...

    VálaszTörlés
  6. sziasztok nagyon kellene a segitségetek beirtam a szervizkódot *#364463# és teljesen elment a háttérvilágításom hogy lehet azt visszahozni aki tud kérem segítsen nagyon sürgős köszönöm!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!volna egy problémám,hogy ha hívnak autómatikusan fogadja a hívást ebben tudnátok segíteni hol lehet beállítani,hogy ne legyen autómatikus a hívásfogadás előre is köszi!!

    VálaszTörlés
  8. beállítások...XD

    VálaszTörlés
  9. probáld meg A 3g2 formátumot az az 3gp acc audios

    VálaszTörlés
  10. V541 fügetlenités nck kóddal lehet. Bekell lépned egy szervizkóddal ahol kéri az nck-t, beütöd ha megvan és kész.

    s.karol@freemail.hu

    VálaszTörlés
  11. az elötem lévőkbő kérdeszték hogy hogy kell beálitabi hogy ne vegy fel magát a telefon aszt ugy kell beálitani hogy van 1 szerviz kód *#364463* és ott lesz olyan hogy Misc.és ezen belül van olyan hogy Auto Answer it kel ki kapcsolni és akor jó lesz tudom mert neke, is igy volt

    VálaszTörlés
  12. sziasztok
    V541 telot elnémítottam hogy tudom feloldani

    VálaszTörlés
  13. ember, profilokban!!!

    VálaszTörlés