2009. november 19., csütörtök

Kalandom a H1N1 védőoltással


Kedden kaptam receptet, de a patikákban nem volt oltóanyag, szerda délutánra ígérték.
Mondanom se kell, hogy szerda délután sem volt megyeszékhelyünkön vakcina, így még szerencse, hogy egy másik városban futárkódom és ott tudtam szerezni. /recept nélkül adtak. Köszönöm!/
Ma vennék oltási könyvet, mert az is kell, de csak a 3. írószer boltban volt, mert a többi hiányra hivatkozik.
Megyek a háziorvoshoz, lesz ami lesz kapok amit kapok. Erre kiderül, hogy tüszős mandulagyulladásom van, nem olthatnak be. Pedig egészségesnek érzem magam.
Elment a kedvem az egésztől, pedig szabadságot is kértem mára, nagy harcok árán.
Kaptam receptet gyógyszerre amit szedjek egy hétig, majd menjek vissza és ha egészséges vagyok beoltanak.

H1N1 - Wikipédia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése