2014. július 15., kedd

Opera

Érdekes dolgot figyeltem meg. Nekem az Opera 22.-n csak a Ghostery és a Speed-Up Browsing kiterjesztés van fent többit keresőből oldom meg. Mostanában elszaporodtak a beágyazott videoreklámok(html5) amik idegesítenek és megnövelik az adott weboldal memóriaigényét. (pl.: pcworld.hu) Nos kipróbáltam pár reklámszűrő kiegészítést és fura mód azt vettem észre, hogy lehet, hogy eltünteti a reklámot, de az oldal memória felhasználása ugyanakkora marad ráadásul a beépülő még egyszer annyi memóriát felzabál. Egyedül a Ghostery ami csökkenti a weboldalak igényét, igaz a videoreklámot nem nyírja ki, de így is együttvéve fele annyi memória kér az adott lap. Egyébként a bővítményeket letiltottam a zavaró oldalon és így már nem jelenik meg a reklám.


2014.08.12. "Új"a gépem, már több memória áll rendelkezésre így most csak az AdBlock µBlock  reklámblokkoló kiterjesztést használom. Az Opera már nem a szakik böngészője hanem az átlagembereké, néhány érdekes és hasznos funkcióval illetve különböző kiegészítőkkel okosítani lehet, de ezt már magunknak kell megtenni, nem készhez kapjuk. Nekem így is megfelel, de a szinkronizáció erősen hiányzik. Igazából adattömörítés miatt maradtam meg az Operánál, mert sokat mobilnetezek. (chrome is tudja már)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése