2014. április 3., csütörtök

Vagyok

Megint csak azt tudom mondani,  hogy sok idióta és a vele járó mentalitás a siránkozás,  de tenni a dolgokért semmit. Én sem vagyok több,  de igyekszem a legjobb tudomásommal,  igényességgel csendben elvegezni a munkámat,  de félek, hogy ez nem elég,  mert már  a kommunikáción és a kapcsolatokon mullik az előbbre jutás. Hiába vagyok jó,  ha nem vagyok a főnök haverja,  és nem fényezem magamat.
Kezdek belefáradni abba ami körülvesz. Mindenki a saját életének a kovácsa,  de itt nem lehet.... Most, hogy senkim sincs magányomban még jobban magam alatt vagyok. Jó volna valakit szeretni.  Még kutyát sem tudok tartani,  pedig imádnám.
Készítettem G+ profilt, hogy megmutatom mekkora császár vagyok,  de zárkózottságomat nem tudtam legyőzni, privátban osztok a két ismerősömnek aki nem is használja a közösségi oldalt.  Erre mondják,  hogy lúzer?  :-)
Pszichoszingli.  ;-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése