2013. december 21., szombat

Google Talk és Térkép helyett

Csak arról van szó, hogy az Androidon lecseréltem pár alap alkalmazást.

Az egyik a Talk, mert állandóan kilépegetett így nem voltam elérhető, az utódja a Hangouts meg egy hatalmas erőforrás zabáló pusztulat. 
Így váltottam a Imo üzenőre ami a Google-n kívül még számos üzenőfiókot támogat, sokat tud, és kíméli az aksit!
Illetve van webes felülete.




A másik a Térkép, mert állandóan fut a háttérben, így ez is meríti az aksit. /és kémkedik ;) /
Ezt a MapFactor: GPS Navigation-ra cseréltem le. Ingyenes offline térképet használ. /OpenStreetMap/ Igaz a keresést a címet a guglítól /is/ kéri le, de így házszámszintű pontos. Kevés angol nyelvismeret kell hozzá, mert az útvonaltervezőjét a saját igényeinkhez kell majd belőni, például hogy kerülje el a fizetős utakat, a földutakat, kompokat, stb.



Most, hogy szabadságon vagyok nem használom nagyon a telefont, így 3 napig kibírja töltés nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése