2013. február 10., vasárnap

Netcarshow rossz képek - Tor Browser

Próbáltam már más gépen is, de ott is ilyen zizis képet töltött be ha megakartam nézni egy autó nagyított képét:




Próbáltam böngésző kiterjesztéseket, Google képkeresővel, de csak úgy tudtam megoldani, hogy rákattintok a kívánt képre, annak tetején ki lehet választani a képméretet és ott a [ widescreen ]-re hivatkozok és a nekem leginkább megfelelő méretet, képarányt választom, majd ellenőrző kód beírása, kép mentése.






Megoldva!

Valószínű, hogy ez lokális korlátozás, mert ebből az "országból" ahol most vagyok nem nézhetem a netcarshow-t. (érdekes)
Ezért Firefox alapokon működő Tor Browser-el szedem le a képeket. Ez a böngésző lehetővé teszi az anonim böngészést az interneten valamint nem utolsó sorban a cenzúrázott internetes tartalmak megjelenítését.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése