2012. december 31., hétfő

Windows 8 téma XP-re

Tavasszal már megosztottam a régóta használt, számomra legszebb xp témát, de az új Windows felület egyszerűsége is szimpatikus, így találtam rá erre a nagyon szépen kivitelezett témára, igaz vannak hiányosságai, de használható.



Háttér ITT
Windows XP kinézet alakítása

Erről jut eszembe, hogy váltani akarok. (majd ha bővítem a memóriát)
Windows 7, Windows 8, Ubuntu.
Én megvagyok az XP-vel, de ha MS-t választom akkor eredetit os-t szeretnék.
Windows 8-at még keveset használtam (laptopot tudom csak nyúzni, az meg kevés), kicsit hatalmasnak gondolom, és a modern ui-tól is tartok, de mégis érdekel az újdonsága.
Windows 7 bejön elfogadható, de az
Ubuntu Unity-ja okos dolognak tűnik, (ubuntu se fut már 512MB-es laptopon) csak félek,hogy problémás Linux lesz az is.
Majd ha hazaérek kipróbálom mindet és döntök, de jó látni a fejlődést a változatosságot.
2013.02.06.
Oprendszerek csatájában, így döntöttem.

2015.12.29.
Látom még érdeklődést mutat a témázás. Lecseréltem a régi gépem, de még néha foglakozok vele és a felszinezéssel.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése