2012. szeptember 27., csütörtök

Vagyok

Három év képei mentek veszendőbe a mobiltelefonom 16 GB-os memóriakártyának behalása következtében. :( / a biztonsági mentés hiánya/ És az Android?/

Már az "internet" is hazudik, nem lehet már hinni benne. /felhígult/

Még egy hét és itt az új album!
Nem tudom honnan lesz meg. Tán online, így vagy úgy, de meglesz.
Érdekel a DVD, de ide nem jön a postás. ;)



Kicsit a Gázt! /Drive/ és a Lopott idő világa ugrik be, de jó ötlet, látványos.
Ákos majdnem lenyúlta az ötletemet, mert én is egy oldtimeres albumborítót terveztem magamnak

Tervben volt, hogy megtervezek egy trip-hop albumot, dal címekkel, and borítóval. Ez egy fiktív, nemlétező,
kitalált album lenne.
A dalok a "szemétről "szólnának. ;) /valakinek a szemét is kincs/
BMW 2002-re gondoltam, mert tetszik, mert BMW-ből SBC, mert 2002-ből 2012 lenne mint album cím.
Nem majmolom Á....-t, előbb jutott eszembe, mielőtt ő nyilvánosságra hozta az 2084-et.
Csak kevés a jó kép a típusról.






Túlléptem a háromszázezrest látogatottságot :-o
Valami anomália lehetett, mert nem hiszem, hogy ezt a látogatottságot Mac tulajok, Safari böngészővel, Amerikából hozták össze. /az eddigi statisztika szerint/ A napi 1600 látogatottság ma már újból visszaesett 100-ra. :( Volt egy jó félévem. /de ez a blog nem a látogatottságról szól/ Béke!

2012.10.03.
Most látom hogy a 2084 albumborítón WINSTON-1 a rendszáma az autónak, amivel Ákos az 1984 főhősere, azaz George Orwell regényére akar utalni.
Ötletes még dalcímek kiírása, illetve a photoshopos lángnyelvek az autón. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése