2011. május 16., hétfő

MS Office 2007 ikonok helyreállítása

Történt velem, hogy kevés hely volt a merevlemezen, így neki ugrottam egy nagy Windows takarításnak.
Tehát kitöröltem minden "feleslegesnek" hitt és állított mappát, állományt.
Jó pár alkalmazás és a hozzátartozó fájlok ikonja eltűntek...
Nem vagyok a szavak embere, csak leírom, hogy mit tettem, mit találtam ez ügyben.
Felelősséget nem vállalok! :)

A a programok újratelepítése megoldja a gondokat.

Adobe Reader újratelepítésénél, kiírta hogy melyik installer/.msi/ hiányzik, így azt levadásztam a netről, és megadtam neki. /A Windows Installer egy rendszerprogram, a feladata az alkalmazások telepítése, javítása, eltávolítása. Rendelkezik egy saját adatbázissal az alkalmazások összetevőinek helyéről, regisztrációs adatbázisbeli bejegyzéseiről.../

Office 2007-nek meg:

De én nem akartam újratelepíteni az Office-t.
1, Program Files-ban /C:\Program Files\Microsoft Office\Office12/ ott vannak az alkalmazások, parancsikont nekik, így az asztal, tálca újból rendben.
2,Fájl ikonok, installer foltozása:
Interneten rátaláltam, arra a mappára amit be kell illeszteni a C:Windows\Installer rejtett! mappába.
Itt a mappa. Ezt kell a kicsomagolás után beilleszteni.
Csak, hogy a beillesztett mappa neve nem biztos, hogy jó!
3, Tovább szenvedtem, és próbálkoztam a Creative Element Power Tools nevű programmal, ami a fájlkiterjesztéseket engedi babrálni, és annak segítségével kiderült, hogy a Windows, hol nem találja az adott ikont, az elérési utat. Így átneveztem az Installerbe beillesztett mappát arra. Majd újraindítani a gépet.

Start File Type Doctort now...
-ra kattintani.> .kiterjesztés> Change...



Gondolom nem a legtökéletesebb, de most ennyire futja. ;)
Még a Icon cache törlése Windows 7 alatt-ot is megpróbáltam.
Itt a hozzákapcsolódó futtatható batch fájl, csak enterezni majd a végen egy y kell.
+ google val lehet keresni külömböző ikon.exe-ket ha hiányzik.

2011.06.26.
Ha még akadnak telepítési promlémák:
Windows Installer CleanUp Utility
Óvatosan, Office gondra nem ajánlott!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése