2014. július 15., kedd

Kütyük

Telefonoknál (is) miért kell növelni azt a kijelzőméretet! Mert a méret a lényeg? Lassan tényleg iPhone használó leszek mert 4 hüvelyk környékén nincs egy felsőkategoríás normális készülék. Minden csúcskészülék már 5 hüvelyk felett van és a mini kivitel is 4,5 hüvelyk, ráadásul egy butított túlárazott példányok.


Nekem minőségre és formára a HTC One Mini tetszik, teljesítményben a Sony Z1 Compact, tudásban az LG G2 Mini, méretre a Samsung S4 Mini. Ezek mellett nagyon nézegettem Huawei Ascend P6 és a Nokia Lumia 925-öst, de félek, hogy nagyon hozzászoktam az Android szolgáltatásaihoz. Így marad a régi ütött-kopott LG Optimus Black ami még mindig kiszolgál. ;)

Én itt képen a monitorra egy ablakos Windowst raktam volna.
Táblán csak csempe, monitoron csak ablak!

Gondolkodtam, hogy most már 70 ezer körül lehet kapni Acer Iconia W4 táblagépet.
Egy monitort és billentyűzet  rákötni egy dokkolóval és kész az otthoni gép is mivel Windows 8 RT fut rajta. Így már van létjogosultsága a modern és a klasszikus felületnek. Nem tudom miért nem így reklámozzák, miért úgy, hogy 8 hüvelyken a klasszikus asztalt használják? Kíváncsi lennék, hogy mit bír egy ilyen konfiguráció?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése