2011. augusztus 13., szombat

Defy 100% CPU akadozás init

Miután frissítettem 2.2.2-re már nem működött úgy a rendszer mint előtte. Akadozott, volt egy éjjel, hogy "olvadáspontig" melegedett a telefon a töltőn, de nem jöttem rá mi a baj. Memóriakártyát formáztam, a cache méretét piszkáltam, kernelt babráltam ahogy a fórumon írják, de idővel mindig belassult. Felraktam az OSMonitor programot /más feladatkezelő nem mutatott semmit/ és  kidobta, hogy az /init fájl fut 100% proci terheléssel, majd google keresés.

Válasz:
Setting>Applications>Development>USB debugging-et be kell kapcsolni.


Remélem nem kiabáltam el, egyenlőre nyugi van, pöpec a rendszer.

Néhány képernyőkép a már megújult rendszerről:


Készítettem egy kedvencek mappát az asztalra/munkaterület/, belehúztam a gyakran használt alkalmazásaim, majd ezt lehúztam a dock-ra és így lett egy gyorsindító gomb a kedvenc programjaimnak, az ikonoknak nem kell a középső asztalt csúfítaniuk. 



Hoppá!


2011.10.16.
Üdv Mobilaréna forúmozók! ;)

2012.02.07.
MIUI-ra váltottam azzal nincs probléma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése