2011. február 5., szombat

Navigáció Defy-re

Nem fogok minden feltelepített alkalmazást kitárgyalni csak az én szemszögemből fontosat. Egyébként is még kezdő vagyok Androidban.

Navigálni a Sygic-el szoktam, de az Androidos Aura megnehezíti a napjaimat. Ha valaki A-ból B-be hajt annak jó. Indulás elött bepötyögi a célpontot majd izzíts, indíts, de aki ide-oda rohangál, többször vált útvonalat a zötykölődő autóban, a forgalomban hajtva próbálkozik beírni a célirányt, annak hamar meg lesz a veszte. Kicsik a gombok, billentyűk, a melléütés garantált.

Elméletileg Igo nincs hivatalosan nagyfelbontású kijelzőjű telefonokra, de van az Igo-n alapuló gyári Motonav! Tökéletes!
/megjegyezném az Aura 2.0 verzióját használtam, lehet, hogy magasabb verz... nemhinném/

MotoNav Defy Hungary
/csak magyar térkép, magyar felülettel, pár extra hang/ (a lang mappából ki kell törölni felesleges nyelvet, akkor lesz magyar)
Igo MotoGIS, 800x480-as felbontásra /csak apk, nincs térkép/

Több:
http://www.upfone.hu/content/igo-my-way-v842-navigacio-androidra
http://www.upfone.hu/content/sygic-mobile-10-v814-android-windows-es-s60-navigacio
Sygic Aura








2012.03.16.
Egyszer elgondolkoztam egy olyan navigáción, hogy a közlekedők jelezni tudják egymásnak a fontos közlekedési információkat. Pl.: traffipax, rendőr, baleset, torlódás, egyéb veszély.
A Waze nevű internet alapú navigációs programban benne van ez a tulajdonság.


Sajnos kevesen használják országunkban, így gyatra a lefedettség, főleg Budapesten nagy a felhasználó tábor, ott tudnak egymásnak segíteni az úton lévők.
waze.com

2 megjegyzés:

  1. hello,
    vettem egy defyt, de nem indul az igo
    tudnal kuldeni infot,hogy pl milyen livenve, es foleg milyen konyvtar es fileszerkezet kell hozza?

    köszi
    pankeaux@freemail.hu

    VálaszTörlés
  2. motonav mappa memkarcsira, apk-t telepítted

    VálaszTörlés