2010. december 25., szombat

Mercedes-Benz Design kiállítás

Van időm, írok.

Mindig kíváncsi voltam a tanulmányautókra. Arról álmodozok, hogy majd egy nagy nemzetközi autóskiállításon láthatok egy csomó pöpec high-tec, sosem látott csillogó verdát. / Még tervben van. Amikor Budapesten még volt autókiállítás én mindig fent voltam/
Így kapva az alkalmon, kihagyhatatlannak tartottam Mercedes-Benz Design kiállítását. Főképp a tanulmányautók miatt. /F800, Shooting Break/

Mi mást mondhatnék csak azt, hogy csalódtam. ;)


Erre vágytam!

Én húsvér működő autókra vágytam, amikbe bele lehet nézni, talán ülni is. Helyette kaptam 1:1-es tömör modelleket, óriási matchbox-okat. Kidolgozatlan, letakart belső térrel, zárt ajtókkal, kamu kerekekkel, féktárcsával. Még a valós SLS-be se lehetett belekukkantani. Ja, és öt darab valamire való "autó" volt. 1500 forintért./+2000 Ft, ha fényképezni akarsz/ Azt gondoltam, hogy a Merci talán elhozza az összes típusát. Egy barátommal és barátnőinkkel mentünk a kiállításra. A lányok ki is hagyták, komolytalannak tartották.
Igen. Ha csak a dizájnról szólt a kiállítás, akkor az megvolt, de Mercedeshez méltatlanul. Azért örülök, hogy láthattam élőben F800-at és a Shooting Break-et, csak kicsit, így kevés volt
.
Ezt kaptam.


1 megjegyzés: