2010. augusztus 8., vasárnap

Dalok, hogy írjak valamit

Havonta 3-4 bejegyzés. Sok a munka, nyár is van, nem érek rá.

Koromnál fogva már, nem vagyok akkora trendi, és így bocsássa meg nekem a világ, ha már elavult ez a két dal, de én csak most találkoztam velük a Digi tévé román zenecsatornáin, és egyből megtetszettek.





Az első klipről Tiestó jut eszembe. Sose voltam oda érte, de neki is volt egy hasonló dala amitől elolvadtam ha meghallottam az énekes hangját.
Második ammeg full jó. Jó a zene és jó a videó.
Kosheen azért ért el akkora sikereket mert volt egy jó énekhang a drum and bass mögött. Ebben a nótában is fellelhető némi ének...
Nagy "szekértő" vagyok. Ajánlom a UKF Drum & Bass YouTube csatornát.
És persze a Tinie Tempah-Pass Out de ez már mindenkinek leesett.

Sharon den Adel -Wikipédia

Együtt a dalok, letöltés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése