2010. március 1., hétfő

Vodafone 541 3,5 jack füllhalgató átalakító készítése

Most előre mondom, hogy ugyanolyan halk maradt mint a gyári fülessel.

Vettem a Tesco-ban 290 forintért 2,5> 3,5 jack átalakítót. Középen kettévágtam az átalakító vezetékét. Ráharaptam a piros haedset mikrofonjára/borítására/ ami így szétpattant. Leforrasztottam a gyári fülest majd a helyére raktam a 3,5 jack anyát, hüvelyt, átalakítót.
Oszt ennyi, semmi változás. :/
Közvetlen a mini USB-nél is ellehet végezni ezt a feladatot, mert szépen látni, hogy mit hova forrasszunk, de én nem akartam annyira gányolni.

Utolsó megoldásként a Bluetooth fülhallgató maradt.






Miért állóak a fekvő képeim?

2010.05.02.

Próbáltam a One Touch Upragde programmal frissíteni a telót de mindig tűzfal hibát írt ,hogy nem tudott csatlakozni a szerverhez, pedig letiltottam a tűzfalat. Ha valakinek sikerült, szóljon!
A Gigatel oldalán találtam tartozékokat a telefonhoz, van fülhallgató is.

12 megjegyzés:

  1. hello, ugyan igy összeforrasztotam és szolni szol de halkan, mitcsináltam rosszul?

    VálaszTörlés
  2. Az első sorban leírtam, hogy az eredetinél sajnos nekem se lett hangosabb.

    "Most előre mondom, hogy ugyanolyan halk maradt, mint a gyári fülessel."

    VálaszTörlés
  3. nem az hogy az eredetinél nem hangosabb, hanem az eredetinél jóval halkabb, kb 2/3 romlot

    VálaszTörlés
  4. Nézd át, hogy mindent jó helyre forrasztottál,és hogy nincs-e zárlat. Lehet, hogy a másik füles miatt halkabb.

    VálaszTörlés
  5. minden a helyén van, az lehet h még az eredeti füle rajta van?

    VálaszTörlés
  6. okés, azért kösz

    VálaszTörlés
  7. Én úgy kaptam a telót,hogy nem volt hozzá füles.Próbáltam más típusú Mini USB-s fulest de nem érzékeli.Ennek más lehet a csatija ?

    VálaszTörlés
  8. Lábkiosztás más lehet. /érintkezők/

    VálaszTörlés
  9. Én most cseréltem ki a füles részét a Gyári 30 Ohm-os helyett egy 22 ohm-os "agybadugósra". Sokkal hangosabb lett.

    Köszi a leírást, magamtól nem szedtem volna szét. Így nem volt zsákbamacska, hogy láttam hogyan kell és milyen belül.

    VálaszTörlés
  10. Okos döntés! Én nem is figyeltem /tudtam/, hogy ezeknek a füleseknek is lehet más az ellenállás értékük! Kösz!

    VálaszTörlés
  11. konkrétan egy ilyenre cseréltem ki:
    http://www.vatera.hu/fulhallgato_mp3_hoz_dobozos_bontatlan_feher_1436968848.html

    amúgy a fülhallgató is hangszóró, és a hifi hangszórókból is van pl 4 vagy 8 ohmos, minél kisebb az ellenállása annál kevésbe terheli az erősítőt, és ezáltal annál hangosabban szól, viszont vele együtt gyengül a minőség is

    VálaszTörlés