2010. február 16., kedd

Vagyok

Vagyok, de sajnos nincs normális net hozzáférésem, mert elmentem onnan ahol volt. Ezt a bejegyzést is mobiltelefonról írom.
Történt velem, hogy a múlt heti nagy havazásban beleborultam egy nagy árokba. Balos kanyart nem bírtam bevenni. Állítólag ott már hárman meghaltak, így örülök, hogy élek, és nem lett semmi bajom.
Kocsi is elég jól megúszta, de a tolóajtó leszakadt. 70 ezer a kár.
És tegnap belefutottam egy traffipaxba.
Városon kívül 60-as táblánál 103 km/h :( Ha jól számoltam 45 ezer a bünti. /picsába/
Szóval szenvedek, de azért van öröm, mert átléptük a 2000. látógót az oldalon. Nagy öröm. :/

Miért dolgozok, ha csak fizetek?

Voltam nagyvárosban fővárosban, megnéztem az Avatart 3D-ben. Sajnos csak a második sorba kaptunk jegyet és onnan nagyon nem érvényesült a térhatás. Legalábbis a régebben nézett filmekhez képest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése