2009. november 4., szerda

Vagyok

Írnék, közölnék, osztanék, de nincs időm.

Kicsit jobban megy a munka, de 18.00 óra előtt nem érek haza. Fizetésre kíváncsi leszek.
Elméletileg 2800 ft/nap és 80 ft/cím. Naponta úgy van 35-50 címem, átlag 40. Ma már 47 címet kitudtam vinni, de van mikor szopok és szopatnak és csak 35. Hosszú elmondani, hogy mennyit lehet szívni a köcsög fals címekkel, és áruátvételekkel. Áruátvevők/áruházakban/, targoncások és a biztonsági örök a kedvenceim. Játszák az eszüket. Tudnék még mesélni, hogy milyen helyeken járok és emberekkel találkozok.

Vennék, költenék, spórolnék, de nincs miből.

HTC Hero vagy Nokia E71? HTC-re sajnálom a pénzt, nehéz döntés.
Vennék egy új fényképezőt is. Panasonic LUMIX DMC-FX500-ot néztem ki.
Kocsira is költenék: téli gumi, olajcsere, biztosítás. /Toyota :)/
Magamra: bőrdzseki, parfüm, ruhák, külső merevlemez,...internet előfizetés
...de spórolnék is, hogy valamit kezdjek magammal, mert...

Minden hajnallal ugyanúgy ébredek,
Mint aki utoljára kél.
Minden alkonnyal úgy számolok el,
Mint aki jó bírát remél.

Mert tűrtem, hallgattam éppen eleget,
Úgy ahogy a legtöbb ember él.
Bírtam fájdalmat, durva ütleget,
Így fizettek jámborságomért.

De akárhogy rámtiporsz, talpra állok én,
Hittel élek, nem hagyom magam.
Neked a vagyon az egyetlen remény,
Látszatra színarany, de biztos híja van.

Átkozz, kínozz, s ha mindez nem elég
Vedd el az életem felét!
De visszavág a sors, hiszen úgyis tudom rég,
hogy háromszor veri ezt rajtad vissza még.

/Átkozz, kínozz, s ha mindez nem elég
Vedd el az életem felét!
De visszavág a sors, hiszen úgyis tudom rég,
hogy háromszor veri ezt rajtad vissza még./

Kényes úr a földes úr, mint minden hatalom,
De pörös számat nem foghatja be.
Nem alhat, ha sanyargat, mert elbánok vele.
Talán ő is tudja, jobb lesz nélküle.

1 megjegyzés:

  1. kicsit fájdalmas a vers,de naggyon széép!! <3
    (mummy025@hotmail.com .Annamari. voltam)

    VálaszTörlés